Latvijas Nacionālais kultūras centrs pirms Latvijas simtgades 2018. gadā sāka projektu „Katram savu tautastērpu”.

Projekta mērķis ir stāstīt par to, kā rodas latviešu tautastērps, kā cilvēki to darina un kā valkā.

Tautastērps ir ļoti svarīga latviešu tradicionālās kultūras daļa.

Tautastērps veidojas noteiktā vietā un noteiktos dzīves apstākļos. Tas laika gaitā mainās un attīstās. To ietekmē dažādas tradīcijas.

Tautastērps apkopo plašu informāciju - tas rāda latviešu kultūru, vēsturi un tautas īpašās iezīmes.

Tautastērps arī parāda pašu cilvēku, kurš to valkā. Pēc tautastērpa var redzēt:

  • kāds ir cilvēka sociālais stāvoklis,
  • vai cilvēks ir precējies vai ne,
  • cik cilvēks ir jauns vai vecs,
  • cik cilvēks ir turīgs,
  • kādas ir attiecības un kontakti ar kaimiņu tautām.